مصاحبه آرشیو خبر ها
حرف های توتی قابل قبول نیست

حرف های توتی قابل قبول نیست

پس از برد دلنشین تیم فوتبال یوونتوس در برابر رم در روز گذشته جوزپه ماروتا ، مدیر ورزشی یوونتوس ، در کنفرانس خبری بعد از بازی در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و درباره بازی و صحبت های توهین آمیز فرانچسکو توتی به گفتگو پرداخت :

 

صحبت های توتی؟

 

"من احترام زیادی برای او به عنوان بازیکن قائل هستم. این قابل درک است که او از نتیجه بازی ناراحت بود اما حرف هایی که زد قابل قبول نیست. در گذشته یووه بخاطر اشتباه دیگران مجبور به تحمل فشار بوده است اما هنگامی که تیم پیروز شده ، از دیدگاه فوتبالی کاملاً قانونی و با شایستگی این کار را انجام داده است.

 

در هر بازی شک هایی وجود دارد. شایان ذکر است که رم همانند ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت. از دیدگاه تاکتیکی بازی جذابی نبود. ما تمایل بسیاری برای پیروزی در این بازی نشان دادیم و در آخر یک ضربه هوشمندانه این را برای ما محقق ساخت.

 

هر ساله یوونتوس متهم به حمایت شدن در موقعیت های مشکوک یا ناواضح می شود اما من معتقدم که اینگونه تصمیمات به خودی خود (برای هر تیمی) در طول فصل حتی تأثیر گذار هم نخواهند بود. ما در سه سال گذشته شایسته پیروزی بودیم و آن را نیز با اختلاف زیادی بدست آوردیم و برتری تکنیکی و فیزیکی خود را به رقیبان نشان دادیم."

 

آیا این تصمیمات باعث عصبانیت تیم های کوچک می شود؟

 

"رم مطمئناً تیم کوچکی نیست. هنگامی که پنالتی برای ما گرفته شد من به یاد بازی یوونتوس - رم در ورزشگاه المپیک تورین (در سال 2010) افتادم."

 

ماروتا ادامه می دهد:

 

"توتی یک ضربه آزاد در دقیقه 47 داشت و په په در دیوار دفاعی بود. توپ به آرنج او خورد ، که مقداری بالا آمده بود و یک پنالتی برای رم اعلام شد. توتی پنالتی را گل کرد تا نتیجه بازی 1-1 شود و بازی همینگونه به پایان رسید. ریتزولی داور بازی بود. آنسال تصمیم به نفع رم بود و امسال نوبت ما بود یک پنالتی از روکی بگیریم."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: